Eftersom det här är första inlägget så tänkte jag berätta lite om vad jag sysslar med på dagarna. Som det står i den lilla beskrivningen (till höger) så lägger jag en hel del tid på triathlon. Triathlon har jag utövat sen 2008, enbart simning innan. På resultat sidan så har jag lyckats med jsm/sm/nm medaljer och även två pall platser på halv ironman i min age group (18-24). Förutom alla träningstimmar och tävlingar så jobbar jag deltid på ett företag som heter nedschroef. Där så packeterar vi och lagerhåller fästelement (skruv och mutter). Så med en del jobb och träningen från coach Johan så behöver man inte gå sysslolös.
 
De senaste veckorna så har det varit semester (en vecka kvar) så har det blivit mycket träning men med ännu mer återhämtning. Som återhämtning mentalt så åkte jag och min käresta och min bror på en resa till Järvsö för att prova på downhill. Så nu är jag helt såld på downhill ,så brorsan och jag ska åka upp efter mitt säsongsmål Tjörn triathlon och utmana oss själva lite till.
 
Nu till helgens strapatser där lördagen spenderades 5 timmar på cykel sadeln med Jeff och en härlig å trevlig kväll på barolo med älsklingen, Jeff och Jennifer. Söndagen umgicks vi med paret J & J igen fast då i solen på eftermiddagsbadet i Viksberg.
 
Nä hä, nu är det dags att ta tag i dagens sysslor!
 

Kommentarer:

1 Johanna:

Härligt med första inlägget. ;) Bra jobbat!

2 Lotta:

Here comes svärmor!! Nu följer jag dig!!!

Kommentera här: