Efter en tids frånvaro från bloggen har jag nu hittat tillbaka. Dagarna har verkligen rusat förbi. Men nu är det skärpning, måste ju göra färdigt serien jag började på. Så sista delen kommer inom kort.
 
Det som hänt sedan sist är att jag avslutat ett härligt träningsblock från coach johan och påbörjat en spännande grej som kommer synas här i framtiden. Men en sak jag hade planerat är nästan tillbaka på ruta ett igen. Men skam den som ger sig, så nu är det bara att titta på nya vägar för att nå fram till det slutliga målet.
 
Det har ju varit jul också:) Julafton blev riktigt kul med frukost hemma hos min morfar och mormor. Som avslutning blev det hos min älsklings föräldrar där det blev full fart med barn å hundar. Lägger upp några bilder från firandet:)
Nu ska jag ladda för morgon dagen då det blir två fartfyllda cykelpass:)

Kommentera här: