Just nu så är det full rulle med träning, jobb, försäljning av mopeder och möten. Men det är som det ska vara.
Mötena tillhör det projektet jag nämnde förra fången. Hur det går? jo det går riktigt bra och jag ser verkligen framemot fortsättningen. Mer om detta sen när mer saker faller på plats:)
 
Idag så satte jag rekord på att sälja något på blocket. Den ena av familjens mopeder skulle säljas och på under
24timmar så har jag sålt mopeden och till ett bra pris. Så nu ska jag se om jag kan lyckas lika bra med min dykutrustning, så om någon är intresserad av en komplett dykutrustning så lämna en kommentar så kontaktar jag dig:)
 
Träning känns och går riktigt bra just nu och humöret är på topp. Men jag saknar vädret på Fuerteventura.
Imorgon väntar simning med gymnasiet här i tälje och hård cykel/löp på eftermiddagen.
 
 

Kommentera här: