Nu är jag tillbaka efter en del veckors semester. Om man summerar ihop semestern så har den varit riktigt bra så nu är jag utvilad och taggad för nya och större utmaningar. Vad jag har sysslat med under veckorna kommer jag dela upp på några inlägg. Men det har varit en del mekande med både cykel och moped, promenader med hundar, mycket fika och två fruktansvärt bra å roliga resor till järvsö bikepark, ska försöka fixa ihop en video med det bästa därifrån:)
 
Även en tripp till Jönköping och sm på medeldistans blev av. Hade som plan att tävla där men efter
xterra Sverige så bestämde jag att inte göra det. Men jag ville gärna se tävlingen och passade då på att vara langare åt min nära vän Jeff. Det var riktigt kul och spännande att få vara på sidan om. Jeff gjorde en stabil insats och jag tyckte att jag gjorde en bra insats som vätske/energi langare. Boendet blev tält med Johanna och vovvarna.
Dock blev resan en dag kortare då vi beslöt oss att åka innan regnet kom. Men som sagt det var riktigt kul den stunden vi var där.
 
Bjuder på en bild från Järvsö


 
 

Kommentera här: