Jaha då var det redan februari, dagar, veckor och månader flyger verkligen förbi. Med den här upplevda farten mot sommaren så känns det som att tävlingarna börjar redan nästa månad:)
Men man får inte glömma bort att njuta också och den här helgen fick jag verkligen energi ifrån.
Den innehöll som vanligt en del träning. Men höjdpunkten blev våran tripp till Vingåker.
I Vingåker träffade vi Johannas halvbror med familj. Förutom att det var kul att träffa dom så var det kul att få prova något helt nytt för mig, nämligen Weight pulling med hund. Så jag hade tagit med mig min morbrors amstaff junior som jag brukar ha hand om lite då och då.
Med en del guidning från de som kunde det här så fick jag och junior kläm på det hela och både jag och hund hade jätte kul. Så detta gav mersmak så nu får vi se vad tiden säger;)
 
 
 
 
 
 
 
Som ni ser så var det en som var trött sen men det var även jag:)
Jag och junior vill tacka Turkey som var riktigt snäll och lånade ut sin sele till oss:)
Nu ska jag själv ta och ladda batterierna inför morgon dagen:)  
 
 
 
 
 

Kommentera här: