Då var den första tävlingen för året över och den har varit grymt rolig. Det var riktigt länge sen jag körde en hel simtävlings helg med flera sträckor. Känslorna jag har så här efter tävlingen är bara positiva och nästa veckas träning kommer att gå som en dans.
 
 
Första loppet var 1500 frisim, fick till ett hyfsat lopp och hade en sluttid på 17.27,39. En bit över pers men
helt okej ändå
 
 
Andra loppet var lagkapp 4x200fr. Jag fick äran att ha tredje sträckan. Öppnade första 100 på 59,27 och slutade på 2.04,36.
 
Sedan var det dags för 400 fr, lyckades med en tid på 4.25,22.
 

Mina två sista lopp var 800fr och 400medley.
800fr simmade jag extremt jämnt på och hade en skillnad på någon tiondel på de två 400ingarna. sluttid 9.08,32.
 
400me är en riktigt kul distans men tyvärr är inte mitt ryggsim så bra som jag vill, men sluttiden landade på 4.59,18.
 
Var några sekunder över pers på allt men med tanke på hur lite jag simmar nu för tiden så var det riktigt bra:)
Nu kör vi en ny vecka:)

Kommentarer:

1 Mamma:

Det var roligt att få återuppleva gamla minnen och dina simmar takter sitter i, härligt!

Kommentera här: