Idag har det varit en toppen torsdag även fast jag var riktigt sugen på att gå och lägga mig en stund under dagen.
Varför dagen blev bra måste ha varit för den bra starten jag fick utav simpasset som gick riktigt bra:)
Humöret fortsatte vara på topp tack vara min lätt galna och grymt roliga kollega Nahom.
Efter jobbet tog jag en tripp till gymmet och körde hårt som vanligt:)
Som avslutning på dagen blev det en sväng ut till min underbara mor som hade klottrat ner min bil när den stod så fint utanför gymmet.
 
Eftersom jag är på ett bra humör så bjuder jag på veckans favorit låt:)
 
 
Nähä nu blir det till att göra morgon dagens simpass:)
• Kategori: AllmäntTaggar: bra humör, musik, simning, skoj, träning; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Mamma:

Tack för det trevliga besöket, trots att jag klottrat på din bil....haha

Kommentera här: