Då var det dags för den sista delen av mina cyklar och vi har kommit till den cykeln som jag spenderar
mest tid på, min tempohoj.
Ursäkta träningshjulen;)
 
Som mina andra två så är det här också en Trek
Den här cykeln började som en Speedconcept 7 och sedan har jag fått välja komponeneterna i efterhand.
Komponenterna är Sram Force.
 
 
Styret är av märket PRO och modellen är missile flat. Varför jag har det styret är för att det dels är snyggt
och för att jag tycket att det är bekvämt. Flaskhållaren är den jag tycker funkar bäst för mig och så passar nästan alla flaskor:)
 
Lite synd att det inte är integrerad frambroms.
 
Mina träningshjul är ett par Shimano RS30 som har ett par Continental Grand Prix som gummi.
En av de sakerna jag tycker är snyggast på cykeln är vevpartiet. Pedalerna är ett par Shimano ultegra
Som på min linjehoj så har jag en SLR från SalleItalia som sadel.
Tack till hela gänget på Cykeltjänst (www.cykeltjanst.com) för att ni har en hjälpt mig med alla mina
cyklar och för att ni har en grymt snabb support:)
 
 

Kommentera här: