I söndags så var det dags för min första gång som jag var med och jobba på en demo dag. Hade en del förväntningar på ungefär hur det skulle rulla på. Ärligt talat så flög dom förväntningarna ut genom fönstret för det kom jätte mycket folk och höll i sig till strax efter fyra. Så det blev ordentligt tryck på oss som jobbade. Lärde mig en hel del också. Så nästa gång kommer jag vara ännu bättre och effektivare:) 
 
Efter min nya upplevelse så bar det av till min underbara mor med en liten present och lite blommor på morsdag.
Blev en del fika, men också en liten promenad med en del fotografering:)
 
 Här är rackaren Tiger om fick bo med mig i Motala ett tag, han är fortfarande ett riktigt busfrö.
 
I den här bilden lyckades Johanna fånga min mor med båda hennes pojkar:)
 
 

Kommentarer:

1 Mamma:

Vilka fina pojkar jag har

Kommentera här: