Just nu känns mina dagar ganska händelse rika:) allt från att man träffar personer på cykelpasset till att man fikar som ett proffs på stan:p 
 
Det som nog är mest intresse är det som startades idag och det är tack vare några jag träffade på min cykeltur i lördags och de tipsade om en klubb med bra atleter och tränare. Så imorse gjorde jag första simpasset med dom. Riktigt kul var det. Som det ser ut nu så kommer jag ha en pratstund med en bra  tränare nästa vecka och det ska bli riktigt kul att få starta upp igen på en helt ny kula:) 
 
Dagen i övrigt idag var riktigt intressant med ett besök på museet i Victoria. Som tur var en vikinga utställning från Sverige där på besök så man fick se några bilder från Birka:p annars var det om Kanadas urinvånare och det som var mest fascinerande var nog deras språk. 
 
Johanna skrev att jag hade några hemligheter och det har jag:) 
 
Första är ett par ny investerade Oakley radar lock med ett par klara ventilerade glas. Så jag klarar mig genom vintern här. 
 
Det andra är ett par nya tränings hjul:) billiga shimano hjul med riktigt tåliga däck:) 
 
Den tredje är att imorgon så ska jag på bike fit. Så i morgon eftermiddag så kommer jag ha en optimal sittposition:) 
 
Den sista hemligheten kommer i över morgon;) 
 

Kommentera här: