Senaste inlägget publicerade jag för en lång tid sen och nu känner jag att tiden är inne att berätta vad som händer just nu och framöver. Steget bort från triathlon var svårt att ta men hitintills så känns det rätt. Tränat har jag dock gjort. Framförallt gym och löpning, några mtb pass har det blivit. Träningen kommer att behövas då det har blivit några ändringar. 

Första ändringen är på jobbfronten och där kommer jag pröva försvarsmakten då jag behöver nya utmaningar. 

Men den absolut roligaste förändringen har blivit på sport- och träningsfronten. Det som har ändrats är till en annan sorts cykel och då till en motocross. Det har alltid varit den sporten jag velat utöva och nu har jag tagit chansen. 


Efter helgens träning i kurvteknik med en grym coach så kommer jag ha träningsvärk. Tack coach för träningen:)

Det kommer även bli några ändringar i designen på bloggen framöver också. 

Kommentarer:

1 BrittInger Ahlinder:

Lycka till framöver med allt du företar dej!

2 Stefan Ahlinder:

Tack själv killen. Nöjet är helt på min sida☺. Jag ska lära dig allt jag kan, d går nog fort😂. Ser fram emot sommaren när vi lagt till mera fart, grymt jobbat för att vara andra gången.

Kommentera här: