Då var det spikat, från och med nu så har jag en riktigt bra coach:) 
Han heter Clint Lien och har haft en del framgång med atleter på dom längre distanserna men tränar även några kortdistansare. Så jag kommer ha en träningspartner dessutom. Han är lite långsammare på simningen än mig men är bättre cyklist. Löpningen är vi hyfsat jämna så den här vintern kommer bli riktigt bra tror jag:) 

Vilka tävlingar jag kommer bestämmas om någon månad. Lovar att lägga upp vilka jag kommer åka på:) 

Gjorde ju en bikefit förra veckan och vilken jäkla skillnad det är:) så har man inte gjort en ordentlig bikefit så ska man ta sig tiden till att göra det:) 

Bjuder på en bild från en av promenaderna förra veckan.



Kommentarer:

1 BrittInger Ahlinder:

Roligt att höra, detta blir en ny kick i tränandet! Skulle gärna vara lite närmare och följa vad som händer. Kramisar, vi tänker mycket på er.

2 mamma:

Grattis, så glad för din skull och vi följer dej/ er här hem i från.

Kommentera här: