Då var man tillbaks på jobbet igen efter en riktigt härlig helg. 
Helgen började med att jag fick agera taxi till min mor och hennes sambo. Som grädden på taxi turen så var det sista dagen på min prövotid på körkortet och jag har aldrig blivit stoppad av polisen. Men den här natten blev första gången och den skulle bli minnesrik. Det som hända var att det var en bil som inte ville stanna. Så nu har jag sett min första biljakt på riktigt, haha. 
 
Efter mitt nattliga äventyr så bar det av till Älvsjö mässan där det var hundmässa. Det var min första hundmässa och det kommer inte bli min sista:) 
Hittade mycket intressant och förmodligen något som kommer i framtiden. 
 
Söndagen blev ganska lugn med en adventsfika där min fina Johanna och jag hade min syster, härliga Patrik och Johannas roliga arbetskamrat Desirée på besök:) Det blev en mysig och rolig tillställning med glögg och pepparkakor:) ses på söndag Patrik då blir det träning istället för fika;) 
 
Här kommer några bilder från mässan:)



Kommentarer:

1 Evalena:

Tack för den upplevelse rika Taxi turen å Polisjakten!!! Fina bilder från hundmässan

Kommentera här: